هستی من امیر حسین

وسایل سیسمونی

1389/12/21 17:03
نویسنده : مامان مریم
10,474 بازدید
اشتراک گذاری
سرويس نوزادي نخي (ست كامل- مثلا 25 تيكه ) 2سري -

لباس زير نخي سايزهاي1 و2و3 از سايز 2و3 دوسري -
سرهمي نوزادي 3 تا -  هرچی از سرهمی استفاده کنی بهتره.من حودم از رولان خرید میکردم.جنس لباساش عالیه
لباس زير دكمه دار سايز1تا3 هركدوم 3 تا-
جوراب (3-4تا) - شلوار تك نخي (جندتا)
تب سنج
پستانك
زانوبند
ليف
صابون بچه
شامپوبدن وسر،             روغن بدن،پودربچه    ...از این دو تا اصلا استفاده نکردم.من نوشتم اما میل خودتونه که بخرید یا نه.
شيشه
پانسمان ناف
ملافه خشك كن
ملافه ساده- تشك تخت
حوله - پشه بند - پوشك كوچولو - پوشك كامل
لثه كش - شورت - ناخن گير بچه - شانه بچه
لاستيكي ساده كوچك (10تا فكر كنم لازمه)
لاستيكي چسبي (2-3تا )
آغوشی
تشك لاستيكي براي عوض كردن
گوش پاك كن
جغجغه
سرويس چيني يا ملامين غذاخوري ....من از ملامین استفاده کردم خوبه.
سرويس قابلمه كوچك
چوب لباسي    من استفاده نکردم. 
بلوز وشلوار مهماني
- حوله كوچك دستي - پتوي دم دستي -
كالسكه(برای کسانی که بیرون میرن خیلی خوبه.من که خریدم.) 
- كرير- ساك وسايل بچه - ساك حمل - ني ني لاي لاي................خیلی واسه من خوب بود به نظر من جای بیشتری از کریر داره و منکه راضی بودم. -
براي خواب نوزاد:

يك عدد تخت يا گهواره كه خيلي بزرگ نباشه




دشك به اندازه تخت يا گهواره ني ني
حفاظ براي بغلهاي تخت (كه وقتي بچه ميخوابه و غلت ميزنه سرش به ديواره تخت نخوره)
1 عدد كيسه خواب نوزاد
1 عدد پتوي نوزاد

براي حمام كردن:

2 عدد حوله نرم
پماد براي پاي نوزاد
قيچي براي ناخن


خارج از منزل:

كالسكه
صندلي ماشين نوزاد
Dividerشکلک های شباهنگ

وسایل بهداشتی و حمام

  • شامپو سر
  • شامپو بدن
  • پودر بچه بصورت مایع (پودر کرمی)
  • كرم جلوگيري از سوختگي یا اصطلاحا کرم تعویض .....نیوا    عالیه..من خودم استفاده کردم.......خصوصا کرم سوختگیش
  • پماد سوختگي
  • دستمال مرطوب
  • لوسیون بدن
  • پوشك سایز کوچک بسته برای 1 ماه اول
  • ناخن گیر و قیچی ناخن - دقت کنین که سوهان داشته باشه که بتونین همه تیزی های ناخن بچه رو سوهان بکشین
  • پوار بینی -
  • پودر صابون برای شستن لباس ها با ماشین
  • صابون بچه برای شستن لباس ها با دست
  • زیر انداز برای تعویض   زیر انداز های نایلونی یکی کافیه
  • دستمال خشک کن - راستش خیلی مورد استفاده است اقلا 4 تا لازم میشه
  • حوله کلاه دار
  • تب سنج - خیلی مورد استفاده داره .........اگه دیجیتالی باشه چه بهتر
    این هم لیست اون چیزهائی که خریدم و اصلا استفاده نشد:

    • روغن بچه
    • پودر بچه
    • شانه و برس
    • گوش پاک کن -






    • امیدوارم تونسته باشم کمک کنم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شيرين
5 اسفند 89 10:39
سلام عزيزم...اين ليست سيسموني كه برامون گذاشتي خيلي كامل بود ممنون.
مامان فرشته
5 اسفند 89 11:37
سلام عزیزم ممنون خیلی به درد بخوره یه دنیا ممنون من سیوش کردم مطمئناً اون لحظه که ازش استفاده کنم خیلی دعات می کنم امیر حسین جونو ببوس
زهرا مامان شازده کوچولو
5 اسفند 89 18:55
سلام عزیزم مرسی از مطلب خوبت البته این لیست رو قبلاً از نی نی سایت گرفته بودم ولی چیزایی رو که گفتی خیلی به درد نمیخوره نوشتم که نگیرم بازم ازت ممنونم دو پسمل گلت رو هم ببوس
مامان بنیتا
14 اسفند 89 12:05
سلام گلم ،خیلی خیلی از لیست سیسمونی که گذاشتی استفاده کردم ازت واقعا ممنونم دو پسر گلتو ببوس فدات.


فدات عزيزم.