هستی من امیر حسین

خونه تکونی

1389/12/21 17:01
نویسنده : مامان مریم
1,328 بازدید
اشتراک گذاری



100_heads


























سلام مامانی من.سلام اقا بزرگ.این اسم .و دختر عمه ات برات گذاشته.نه که شما تا چند وقت پیش مو نداشتی یعنی کم داشتی دختر غمه جونت عاطفه این اسم و روت گذاشت.البته الان مو داری خوشملم..الهی قربونت بشم.این روزا مامان مشغول خونه تکونی شدم..تازه شروع کردم.فرشا رو که دادم بیرون شستن.و پهنشون کردم.تصمیم گرفتم برای راحتی شما روزی یه جا رو تمیز کنم.شما اگه بذارید.جون تا میبینی مامان کار میکنم میدویی میای پیشم.به داداشتم که میگم باهات بازی کنه شیطونیش گل میکنه.در کل نمیذاری کار کنم.اما من شما رو با چیزی سرگرم میکنم اره جیگر.تو اتاقتون که اسباب بازی ها رو میریزید اما یه ذره بازی میکنید بعد میاین پیشم.داداش خوشگلتم که جمع نمیکنه.خلاصه تمیز کردن خونه با شما جقدر جالبه.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)