هستی من امیر حسین

هفته ای با جیجلیم

1390/2/13 15:11
نویسنده : مامان مریم
2,093 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزيز مامان سلام کوچمولوي من.قربون اون جيجليات فدات بشم.قربون شيطونيات  

.وقتي داداش ميره مهد .تو  تو خونه ارومي و فکر کنم حوصله ات سر ميره و ميخوابيniniweblog.com

.از ورجه وورجه هات بگم کم گفتم.اين چهار پايه پلاستيکيا رو بلند ميکني و ميذاري اون قسمتي که ميخواي شيطوني کني و ميري روش واي ميايستي و بازي ميکني.وقتي ام ميام بر دارمت جيغ ميکشي

.و دوباره کارت و تکرار ميکني.تازگي ها يکي دو روزه ياد گرفتي که بگي داري يعني دالي.قربونت بشم.

عاشق اين  ي که کفش بپوشي و راه بري .چهارشنبه مامان جون اينا اومدن خونه امون.تو خودت و خيلي لوس کردي .اولش سر تو پايين اوردي اما بعدش رفتي بغلشون نشستي و خودتو لوس ميکرديniniweblog.com

 

.جديدا که تو کالسکه نميشيني و اگه کاريت نداشته باشم از کالسکه مياي پايين.بابا جونم واست دوچرخه خريد و تو هم خوشحالي کردي  و اصلا نميذاري داداش جونت بشينه البته اندازه داداشت نيست اما خب چون تازه است داداشم دوست داره امتحان کنه اما تو اينقدر جيغ ميکشي که داداشم پشيمون ميشه.niniweblog.com

 

تا داداش نقاشي ميکشه تو هم بدو مياي ميگي مامان البته با دستت هم منو تکون ميدي اون يعني خودکار

.منم بهتمداد ميدم ميشيني نقاشي ميکشي.تازه  شماره هم ميگي ۱ ۲ ۳  .niniweblog.com

 



پنگول و با شعراش و دوست داري و خودتو تکون ميدي.حتي اگه تو خوابم باشي

صداش و بشنوي بلند ميشي تا ببيني.niniweblog.com

 


الهي قربونت بشم.الان ماشالله ۸ تا دندون داري و دو تا هم نيش زده.

شربت اهنت و نميخوري دوست نداري با هر کلکيم بخوام بهت بدم بعدش مياري بالا

.تا جوجو رو ميبيني دستت و تکون ميدي  انگار که بخواي بگي نوچ نوچ اون مدلي دستت و ميکني با خنده مليحو ميگي جوجو.وقتي ام ميريم مهد دنبال داداش خوشحالي ميکني و دوست داري بري با بچه ها بازي کنيniniweblog.com

 

.مثل امروز که روي صندلي نشستي پيش بچه ها اما وقتي خواستيم بريم خونه لج کردي و گريه که بذاربشينم

.لج کردنات جالبه .بزور بغلت کردم و تو کالسکه ننشستي اما خب خلاصه با يه شکلات راضيت کردم بشيني..

niniweblog.com



جمعه اي رفتيم پارک.تو که خيلي هول کرده بودي و ميخواستي سرسره بازي کني ميگفتي از پايين بريم بالا.بعدم با کله سر ميخورديniniweblog.com

 

و خلاصه با ديدن اون همه بچه خوشحال شذي و ذوق کردي فدات بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فرشته مامان امین رضا
14 اردیبهشت 90 11:49
سلام خدا برات حفظش کنه می دونم خیلی برات شیرینه انشااله همیش درکنارهم شادوسلامت باشین
مامان غزل
15 اردیبهشت 90 8:37
سلام مریم جان. خوبین همتون؟ارزوی سلامتی وشادی براتون دارم.
بابای محمد سام
20 اردیبهشت 90 20:03
وبلاگت خیلی قشنگه
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 12:16
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
مامان فرزانه
31 اردیبهشت 90 15:17
سلام خوبی چه خبرا خوب سرت شلوغه ها یه سریم به ما بزن
مریم
3 خرداد 90 3:16
سلام روز مادر مبارک
ماماني ياستين
23 خرداد 90 15:32
الی
26 خرداد 90 14:59
اگر بدانی... چه کسی،کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؟ "پدرت"را می پرستی!!! روز پدر مبارک
مریم
8 تیر 90 2:53
سلام مامانی مهربون چرا دیر به دیر میای ؟ما دلمون براتون تنگ میشه... بوسس
مامان نسترن
16 مرداد 90 13:54
سلام مریم جونم. خدابه هممون صبر ایوب بده. خانومی من شربت آهن آرینو با آب پرتقال مخلوط می کنم کامل می خوره. امتحان کردی؟
ثمين
13 مهر 90 19:47
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php