هستی من امیر حسین

در باره تو عشقم

1390/2/1 21:48
نویسنده : مامان مریم
1,637 بازدید
اشتراک گذاری
 

 سلام عزيز ترينم

ببخش که دير به دير ميام.واست حرف بزنم.اخه خيلي درگير کار بودم  .دنبال خونه ميگرديم واسه اجاره

.از اونطرف داداش و ميفرستم مهد.از تنبلي در اومدم شيريني واستون ميپزم..   

وقت نميکنم به دوستامون سر بزنم.البته بيشتر به خاطر اين اينترنت پر سرعته.

چون با اين معموليا نميشه کاري انجام داد.وب تا بخواد باز بشه ۱ دو ساعت طول ميکشه.

حالا ۵۱۲ رو شارز کنم.خوب باشه.

.وقتي داداشو ميذاريم مهد تو هم دوست داري اونجا بموني و با بچه ها بازي کني 

اما خوب سن تو رو قبول نميکنه دوم اينکه هنوز کوچولويي. 

راه به راه ميگي دادا.جديدا ميخواي صدا کني  ميگي مامان  بعد به من ميزني تا من جوابت و بدم.دادا همينطور.

                    

 


.امروز حال مامان و داداش گرفته بود . کسل بوديم. .داداش که فکر کنم مريض شده

.منم که معده ام ريخت بهم.ديروز رفتم دندانپزشکي.نميدونم اثر داروي بيحسي بود يا يه ذره از اون مواد  رفت تو گلوم که اصلا خوب نبودم.

واس من و داداش و تو تخم مرغ شکونده اينگار اب ريختن روي اتيش از اين رو به اون رو شدم.چشم و نظر بوده

.انشالله همه در  پناه خداوند کريم سالم و سلامت باشند شما گلاي عزيزمم باشيد

.شيطونيات گل کرده.و تا داداش مداد و دفتر دستش ميگيره تو هم ميخواي

.کلا هر چي که تو دستش باشه شما هم با جيغ کسيدن  اون  اسباب بازي رو ميخواي.

غذا هم که ميگي فقط خودت بخوري کسي بهت نده.

ديشب که داشتم عرق نعنا ميخوردم تو هم ميخواستي و خوشت اومده بود.

مامان نميتونم به کارام برسن اخه هي صدام ميکني.چون صبا داداش مهده حوصله ات سر

ميره.لج کردنم ياد گرفتي سريع لج ميکني و گريه. تازه عاشق کامپیوتر شدی تا من میام پای کامپیوتر تو بدو بدو جلوتر  نشستی   فدات بشم.قربونت.عصيصمييييييييييي
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
1 اردیبهشت 90 22:45
سلام عزیز دلم خوبی ؟ الهی قربونش برم با اون لجبازیاش خدا رو شکر که سرت جای خیر گرمه ان شاا... به همین زودی یه خونه خوب پیدا می کنی و از این وضع رها می شی عزیزم مواظب خودتون باشید ممنونم که همیشه به یادمی و به من زنگ می زنی گلم بوسسسسسسسسس
فرشته مامان امین رضا
3 اردیبهشت 90 7:33
salam farsi nemishe.amirhosin azizo bebos . shad bashin
مامان آرتین
3 اردیبهشت 90 12:51
چه خوب که دو تا نی نی داری . افرین به این مامان کوشا . انشالله به زودی خونه خوبی هم پیدا می کنید و وضعیت اینترنت هم بهتر می شه .
ملیحه
3 اردیبهشت 90 14:04
سلام خانمی .خوبی؟ از این شیرینی های خوشمزهات ما رو بی نصیب نذار. امیدوارم یه خونه خوب پیدا کنید هر چه زودتر
ملیحه
3 اردیبهشت 90 14:06
هیییییییییی وایییییییییی مننننننننننننن بی معرفت تو هنوز ارتین من و لینک نکردیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
سنجاقک
5 اردیبهشت 90 8:28
سلام عزیزم امیدوارم هرچه زودتر همه سرحال بشید .
مامان الی
3 خرداد 90 12:50
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید فرشته ی زمینی روزت مبارک...