هستی من امیر حسین

دلنوشته

1389/12/21 17:04
نویسنده : مامان مریم
1,042 بازدید
اشتراک گذاری
       سلام خوشملم.مامانی عزیزم.بعد از اون اتفاق وحشتناک   یک هفته ای با سر ماخوردگیتون درگیر بودم نمیدونید چه هفته بدی داشتم دیگه رفته بودم تو  لک دلتنگی و بیحوصلگی و اصلا  حال و حوصله وبم نداشتم.اما حالا خدا رو شکر حالت خوبه سر ماخوردگیتونم خوب شده
.بعد از چند وقت خرابی هوا و برف ..آپلود تک">.هوای خوبی

داریم و میبرمتون بیرون.تو هم که تو کالسکه اروم و قرار نداری و همش ورجه وورجه میکنی و هی میخوای برگردی و داداشت و ببینی.

خیلی دوست داشتم به فروشگاه ها برم  میگن خیلی حراجی هست و جنسای عالی.  اما تنهایی نمیشه....بابایی سرش شلوغه و الانم که نزدیکه عیده و خیابونا هم شلوغتر از همیشه.

اینروزا هم خونه تکونی از یه طرف

Live Laugh Love
و همکاری شما با من از طرف دیگه در نوع خودش جالب توجه.


انشالله همیشه سالم و شاداب و خندان باشید.گلای خوشبوی مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
4 اسفند 89 22:19
سلام. امیدوام هم حال خودتون و هم حال پسرتون خوب باشه اسم من فاطمه است و یک ماه و 6 روز دیگه پسرم بدنیا میاد.خوشحال میشم اگه در موارد مختلف از سیسمونی گرفته تا بچه داری راهنماییم کنید.خیلی ممنون از شما.منتظر جوابتون می مونم.


سلام فاطمه جان.ادرست و ننوشتي اما من دو تا وب ديگه دارم.تربيتي و اشپزي که تو پيوندهاي همين وبلاگم لينک کردم يه سر بزن.باز هم منتظرتم.