هستی من امیر حسین

روز عشق ............عشق به شما

1389/11/25 15:00
نویسنده : مامان مریم
1,028 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Greetings

سلام مامانم.امروز ۲۵ بهمن مصادف با روز عشق. و عشق من و بابایی شما دوتایید.خیلی دوستون داریم.شما عشق منید.فداتون بشم.دیروز برات ماشین موزیکال خریدم نمیدونی چه ذوقی میکردی و دنبالش میدوییوی.فدات بشه مامان که  دوسش داری و هی میگیریش و میگی بوو.راستی تا بابایی ناراحت نشده بگم اول بابایی عشق منه بعد.....اصلا همهتون عشق منید.این کارتای خوشگلم تقدیم میکنم به تو وخاله های مهربونت الخصوص خاله فرشته که
سورپرایزمون کرده  .بوسسسسسسسسس


                           .تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Greetingsتصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Greetings
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملیحه
27 بهمن 89 21:27
سلام .مریم جون من تهران هستم سمت شرق