هستی من امیر حسین

دوست داشتنی های تو

1389/11/10 14:51
نویسنده : مامان مریم
882 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر خوشگلم .امروز که دارم برات این متن و مینویسم  تو خوشملم یک سال و یک ماه و ده روزت .انشاالله صد و بیست سالگیت عزیزم.الهی مامان فدات بشم خوشگلکم.میخوام از کارات بگم.مامانی جدیدا یاد گرفتی بگی ***این***.نمیدونی وقتی میگی مامان و بابا چه ذوقی میکنن.الان مامان جون و بابا جون پیش ما هستند.و تو و داداشت خیلی خوشحالید  و خودتون و برای مامان جون و بابا جون لوس میکنید.جمعه رفتیم .هفت حوض   بابا یه لباس بت من برات خرید به رنگ فسفری زیبا.اونم از فروشگاه بانی نو..اندازه داداش جونت نبود و به خاطر همین بابا یه مدل دیگه براش گرفت.دیروز هم رفتیم خونه خاله  مامان.اونجا هم چون واست تازگی داشت هی میرفتی  به وسایل دست میزدی و ااا میکردی  به بابا میفهموندی که داری این کار و انجام میدی. و بابا هم بهت بگه نکن.دنبال داداش میکردی میگفتی دادا      هوپ.یعنی بیا دنبالم کن.موقعی که شیر بخوای مامان و صدا میکنی و لی موقع دیگه مامان هر کاری میکنم صدام نمیکنی.اب و بابا هم میگی. و گوشی رو دوست داری   و هی میخوای با گوشی ور بری و بگی الو.وقتی ام که داداش جونت داره نقاشی میکشه جیغ میکشی و میخوای از دستش بگیری تا خودت نقاشی بکشی و مامان هم  یه دفتر و مداد میدم دستت تا باهاش نقاشی کنی. با دکمه کامپیوترم بازی میکنی البته قبل از اینکه روشن کنی یا باهاش ور بری یه صدا در میاری یعنی مامان من دارم اینکار و انجام میدم و مامان هم میام سریع ورت میدارم. مامان عاشق شماهام.ماشاالله هزار ماشاالله به شما عزیزانم.شکلک های شباهنگShabahang     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
15 بهمن 89 2:18
سلام! آخی چه نی نی شیطونی داری چه عکسهای خوشکلی میندازی
آذر
16 بهمن 89 20:25
واسه دوستی بیشتر و تبادل نظر یه کلوپ تو نی نی سایت گذاشتم با عنوان نی نی وبلاگیها بیایید ساعت هایی که میتونی بیای و اعلام کن به بقیه هم بگو