هستی من امیر حسین

گردش

1389/12/21 13:01
نویسنده : مامان مریم
761 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Graphicsسلام عزیز دلم .مامان گلم.این دو روز هوا خیلی خوب شده.

منم تصمیم گرفتم که تو رو ببرم بیرون . امتحانی کفش پات کردم تا ببینم دوست داری یا نه.تو هم که از خدا خواسته خوشحالی کردی و رفتی سمت درHello.و میکوبیدی به در که یعنی در و برام باز کن

.داداش جونتم خوشحال  شده بود و با هم دیگه سوار اسانسور شدیم و اومدیم پایین تو پارکینگ.تا در باز شد بدو کردی بیرون.دیدم به هیچ عنوان دستت ن میدی به مامان گفتم اگه دستت و به مامانی ندی بغلت میکنم تو هم سریع دستمو و گرفتی و داداشی هم اون یکی دستت و گرفت تو هم هی نگا نگا به پات و  جلوت میکردی.



خیلی خوشت اومده بود.خلاصه اینقدر ذوق کرده بودی که اگه ولت میکردم تا فردا میخواستی راه بری.اما الهی مامان قربونت بشم همین یه ذره راه رفتنم خسته ات میکنه

.بعد از چند قیقه اومدیم خونه اما شما خیال در اوردن کفش مبارک و نداشتی  بعد از این گردش  اومدی سراغم که لالادارم..اینم  اولین گردش با راه رفتن شما بعد از کالسکه سواری.راستی مامانای مهربون  حتما صدای گل پسرمو بشنوید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرتین خان
18 اسفند 89 17:31
وای خاله قربون اون پاهای خسته ات بشه
مامانی واسش اسفند دود کن
راستی آفرین به مامانی که زرنگی کرده و صدات رو گذاشته تو وبلاگت من که حسابی تو آپ کردن وبلاگ تنبل شدم


سلام عزيزم/..مشتاق ديدار.فدات
مامان غزل
19 اسفند 89 12:29
عزیزم هر دو تا وبلاگت لینک شد .
بوس برای پسرها


ممنون عزيزم.شما هم لينک شديد
مامان ملینا
21 اسفند 89 2:34
سلام مامان مریمی جون
هرچی گشتم عکسی از امیرحسین ندیدم

راستی بابت پست سیسمونی ممنونم


مرسي عزيزم