هستی من امیر حسین

کلمه جدید.

1389/12/15 20:23
نویسنده : مامان مریم
860 بازدید
اشتراک گذاری

I Love You                                          I Love You                                               I Love You
سلام به پسر کوچولوی خوشگل من.اینروزا گرچه من کمر درد دارم اما  گفتن کلمه های جدید از زبان شیرین تو خنده روی لبهام باز میکنه داداشتم با خوشحالی من اونم خوشحالی میکنه.
جدیدا میگی داداش البته میکشی مثل ایتکه میخوای بخش کنی. نمیدونی وقتی میگی داداش  ...امیر مهدی جون چه خوشحالی میکنه.هی میاد میگه بگو داداش بگو داداش.تو هم دوبار اکنفا میکنی و دیگه تکرار نمیکنی ای ناقلا....

دا دا ش....بابا ...مامان ....ایین...این گفتنتم جالبه....اب...جوجو.....نی نی....دد....

و جدیدا جیغ های بنفش میکشی.فقط کافیه چیزی و بخوای و بهت ندیم یا داداشت  وسیله ای رو ازت بگیره جیغ میکشی
الانم که رفتی سراغ کابینت و سبد ابکش و در اوردی نشستی روش...

ماشالله به شما که هر  رو ز  با چیزای جدید مامانتون و شگفت زده میکنید

شکلکـــْـ هایِ هلــن



  



دوستت دارم.

                                                                                 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شمیلا
13 اسفند 89 18:14
سلام... عجب !!!!! میبینم که من شما رو در لینکهام دارم؟!؟! شما منو نداری؟؟؟ برو پیوندهای منو ببین... سومی و چهارمی شمائی http://niniman.niniweblog.com http://koodakeman.niniweblog.com این یکی رو هم نمیدونستم مال شماست...